اخبار دبی

“سالک” به پیمان جهانی سازمان ملل متحد برای تقویت پایداری شرکت ها می پیوندد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شرکت “سالک”، اپراتور انحصاری سیستم عوارض ترافیکی در امارت دبی، اعلام کرد که به پیمان جهانی سازمان ملل متحد، ابتکار جهانی داوطلبانه برای ارتقای پایداری شرکت ها، پیوسته است. این اقدام گامی پیشگیرانه برای تقویت روش‌های کسب و کار مسئولانه و مشارکت در پیشبرد مسیر پایداری در امارات است.

با عضویت در این ابتکار، “سالک” به بیش از 20 هزار شرکت در بیش از 160 کشور می‌پیوندد که متعهد به اجرای 10 اصل پیمان جهانی سازمان ملل متحد در زمینه‌های حقوق بشر، کار، محیط زیست و مبارزه با فساد هستند.

این اقدام راهبردی در راستای چشم‌انداز بلندمدت شرکت است که هدف آن ایجاد تأثیر مثبت در ابعاد اجتماعی و زیست‌محیطی است.

ابراهیم سلطان الحداد، مدیرعامل شرکت سالک، گفت: پیوستن سالک به پیمان جهانی سازمان ملل متحد، تعهد ما به اتخاذ روش‌های کاری مناسب و همسو با بالاترین استانداردهای اخلاقی و مسئولیت زیست‌محیطی را تأکید می‌کند و به تثبیت جایگاه ما به عنوان شرکتی پیشرو در ارتقای روش‌های کسب و کار پایدار در امارات کمک می‌کند.

وی افزود: ما به اهمیت این عضویت در توانمندسازی و حمایت از سالک برای یکپارچه سازی این اصول با عملیات خود و مشارکت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار معتقدیم.

سالک در راستای تعهد به این اصول، بر حمایت از روش‌های پایدار که آینده بهتری را برای نسل‌های آینده تضمین می‌کند، تمرکز دارد و در جستجوی راه‌حل‌های نوآورانه برای کاهش اثرات کربنی و ارتقای پیشرفت اجتماعی نیروی کار و جوامع است، تا مسیر پایداری و شکوفایی در کشور را خدمت کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا